Merhaba, 11 aylık oluyoruz bir kac gün sonra. Sabah 7 de güne başlıyoruz uyanır uyanmaz emiyor, 8 buçuk gibi kaşık maması yiyor 9 buçuk gibi ilk uykusuna yatıyor. Uyanınca 10 buçuk 11 gibi kahvaltı yapıyoruz. Sadece üç beş çatal yumurta yiyor 1 çay kaşığı bile yok peynir yiyor. Öğlen 1 buçuk gibi 1 kase yoğurt yiyor ve öğlen uykusuna yatıyor. Akşam 5 gibi 1 kase çorba içiyor ve son uykusuna yatıyor. O aralarda sürekli emiyor. Ona özel yemek yapıyorum ıspanak semiz otu vs. Asla yemiyor yediği 2 çay kaşığı kadar ancak. Moralim bozuluyor ne yediricegimi şaşırdım. Gece uykusuna 9, 9.15 gibi yatıyor yatmadan yine kaşık maması yiyor ve uyuyor. Her gün aynı ne yapacağımı şaşırdım yoğurt ve çorba başka bişey asla yemiyor. Bakıyorum 11 aylık bebekler pilav yiyor her yemeği yiyor bir tek benimkimi yemiyor anlamıyorum çok üzülüyorum onu besleyemiyorum diye. Ne yapmam lazım lütfen fikir verin hiçbisey yemiyor diliyle dışarı çıkartıyor eliyle itiyor istemiyor