5 ay 18 günlük. Bebeğim sadece mama alıyor. Sma optipro kulanıyoruz. 2 numaraya nasıl geçecem direk vermelimiyim.? Yoksa 1 öğün 1 numara diğer öğün 2 numara diye giderek 2 numaraya alıştırmalımıyım bebeğimi? Simdi toplu 2 numara alacamda gaz olur mu?