Yasemin5 Zeynepcmrc Biz ilk dozu 3. Ayında yaptrdık. 2. Dozu ise 5. Ayda yaptıracağız. Peki yaptırıpta bebeğinin bağıraağında gaz problemi olan varmı aşı olduğundan beri kendini çok sıktı 2 gün ve gaz cıkardı. Dışkı sayısı arttı ve kıvamı cıvıklaştı
Papatya39 Aselmina1906 2-3 gün gaz sancısı çeksin boşverin 10-12 gün İshal olup hastaneye yatmasından iyidir bence. Biz 2 dozu yaptırdık bi problem yaşamadık
Yasemin5 Aselmina1906 bir kere vücuda girdi belki 2. de aynı problemi yaşamayız. Aşıda böyle oldular Allah korusun hastalıkta ne olur. Yaptıralım yine de🌸
Aselmina1906 Papatya39 allahım korusun huyu suyu tamamen değişti korktm bnde ama yaptırırım aynen bu ayın 13.de randvum vardı