Öncelikle ilk kez forumda yazıyorum 2 ay 20 gün oldu sezeryan spinal aneztezi ile doğumum oldu ve o günden beridir baş dönmesi baş ağrısı yaşıyorum son bir kaç gündür çok fazla baş dönmem oldu acile gittim doktoruma yarın randevu aldım merak edip sormak istedim bilgisi olanlar yada bunları yaşayanlar varmı şimdiden teşekkür ederim :)