ozlmaynnn doktor osman gönülalın yaşamın 4. ayını izlemenizi öneririm dördüncü aya yaklaştı ise çok normal bizimde şuan öyle özellikle gündüz uykuları gecede normalden daha fazla uyanıyor sekiz dokuz gibi gece uykusuna yatardı ikide kalkardı gece normalde şuan hiçbir düzeni yok siz rutininizi uygulamaya devam edin mutlaka