Smymn Selam kızlar,gözümde arpacık cikti 1 aydir da et beni gibi beze kaldi cok rahatsiz edici hem görüntü olarak hemde gözde agirlik bırakıyor.bilgisi olan yazabilirse sevinirim 🙏