Bebeğimin poposunda büyük bir morluk var doktor doğum lekesi 2 yaşına kadar geçebilirde kalabilir de dedi bildiğim doğum lekesi beyaz veya kahverengi olur bu resmen morarmış gibi o kadar aşırı dikkat çekmiyor ama şaşırdım canımın istediği bir şeyi yiyemedigim de olmadı sadece toprak çok asermistim bir defasinda yalamistim kdkdkkd sizce geçer mi mor olunca tuhaf geldi