Merhaba. Oğlum şu an 3 aylık, eylülün sonundan beri ara ara kanlı kaka geliyordu. Kansızlığı olduğu için kan ilacına başlamıştık, biz ondan zannediyorduk. Ancak bugün doktor, inek sütü alerjisi olduğunu söyledi. 1 yaşa kadar devam edebilir, 1 ay sonra kontrole gelirsiniz. Ben söyleyene kadar da diyete devam edeceksin dedi. Süt, süt ürünleri peynir, yoğurt, tereyağı, yumurta, sucuk yemeyeceksin dedi. Ben her gün peynirli omlet ile kahvaltı yaparım mesela. Şimdi böyle diyet yapan arkadaşlar tok tutan doyurucu öğünler önerebilir mi acaba? Kahvaltı-yemek nasıl yapıyorsunuz ne yiyorsunuz? Bir de doktora sormayı unuttum Süt ürünleri dedi ama dondurma, çikolata vs bunları da yemiyor muyuz?
Bir de bu süreci yaşayan arkadaşlar sizin süreçler nasıl ilerledi, bitti mi?