Lkjhgfdsa biz de çok çektik gazdan anlayabiliyorum sizi biraz daha sabır diyebilirim sadece.
Benim en çok kullandığım ve bi nebze olsun rahatlatan şeyleri yazayım inşallah biri size de fayda eder.
Sık sık masaj yapıyordum karnına, sırtına, bacaklarına bisiklet hareketi yaptırıyordum.
Sab simplex ve bio gaia kullanıyordum.
Biri daha yazmış kiraz çekirdeği ile karnına masaj yapıyordum.
Kendim her yemeğime kimyon koyuyordum, nane ve rezene içiyordum.
Kolumun üstüne yüz üstü yatırıp sırtına pat pat yaparak geziyordum evde (en çok bu işe yarıyordu). Pilates topunun üzerine yüz üstü yatırıp hafif hafif sektiriyordum.
Ve dediğim gibi en çok işe yarayan altını açıp tuvalete tutuyordum o esnada da karnına hafif hafif baskı uyguluyordum.
Çok kötü olursa da zeytinyağlı kulak çubuğuyla makatı uyarıyordum çok derine olmayacak şekilde hafif içeri de sokuyordum (ama bu kesinlikle önerilmiyor).
Bir de yoğun ağlama krizlerinde ya kendim yüksek sesle konuşuyordum ya da Orhan Osman kolik albümünü açıyordum öyle de biraz rahatlıyordu. Kolik değildi ama çok gazı varken benim sesimle sakinleşiyordu nedense.
Size bol sabır ve en kısa zamanda atlatırsınız inşallah ☺️