Minigimm2020 Ne olduğunu böyle bseyle karşılasan varmı acaba ne olduğunu bılemıyorum diğer elının üstünde de var bazen baya belırgın oluyo bazen hafıflıyl
ballilokum3 Minigimm2020 uyuz canım aynısı bebeğimde var ekstra sırtında ve göbeğinde de var kaşınıyorsa kesin uyuzdur
[silindi] Minigimm2020 alerji egzama vs mı acaba cildi kurumu kaaç yaşında yada aylık doktora götür istersen bi en net
Minigimm2020 [silindi] yok kuru değilde ben en ıyısı götürüyüm aslında öksürük ıcın gtmıstım doktora onura gösterdim tamam annesi dedı çıkardı odadan kaldım öyle