Fatmannny Şartlar aileden aileye, kişiden kişiye göre değişir. Bebeğiniz çok küçükmüş, biraz daha ücretsiz izin alıp en azından 6 aylık olana kadar siz kendiniz ilgilenin derim. Bakıcının eve geliyor olması avantaj olabilir, ama bebeğiniz küçük olduğu için size daha çok ihtiyacı vardır. Ben 1 sene izin aldım, hem bakacak kimsem yok hem de 1 yaşına gelsin istedim.