Deletedmom_100 Kızlar özel bölgedeki tüylerinizi neyle aldınız yarın kontrolüm var jilet vurmaya korkuyorum ağdada enfeksiyon kaparım diye gitmedim tüylenmişimde ama korkuyorum birşey yapmaya öyle gitmeyede razı değilim ama gidecek gibiyim ayıp olurmu ya
Ebruceyda Vurun jilete gitsin. Acil gitmiyorsunuz ki oyle gorunesiniz. Icim asla rahat etmez benim sahsen.
Mryykr Ağda dikislerine zarar verebilir sonuçta yapıştır çek yapiyoruz o yüzden doktorum bana jiletle almamı söylemişti