Cansubarin kullanılan mama gercekten ıse yaramıyorsa tabıkı degıstırceksınız. Ben ılk bebelac kullandım ılk zamanlar alerjı yaptı sonra aptamıle gectık pek ıcmedı sonra aptamıl AR mamaya gectık cok memnun kaldık onu kullandık uzun sure. Sımdı 1 yasımdan sonra bebelac devam sutu kullanıyorum. Kı bıze bunların hepsımı doktorumuz aracılıgıyla yaptık