Sedayvaz35 Kizlar eşim grip oldu sanirim banada gecti.. hemen basindayken cok ilerlemeden napmaliyim emziriyorum..
MiracAlpinveUmutunAnnesi Sedayvaz35 ilerlemeden hastaneye gidebilirsin çorba falan içebilirsin ılık bir banyo ıyi gelebilir
MiracAlpinveUmutunAnnesi Sedayvaz35 onu bilmiyorum ama emzirirken kullanabilecegin ilaçlar vardır onlardan verirler herhalde