Kızlar, 18 aylık kızım 2 gündür çok sinirli. Öyle böyle değil , mesela legolarla oynuyor kuramıyor sinirle vuruyor yere, ağlıyor, bağrıyor. Her şeye yapıyor ya, neyi beğenmezse neyi sevmezse yapıyor bağrıyor kendini kasıyor. Benim ponçik kızım gitti resmen. İstediğimi vermeyince de aynı kasıyor kendini bağrıyor. Ağlayarak yaptırma bu mu , çok fena yapıyor bunun huy olarak kalmasından korkuyorum, ne yapmamı önerirsiniz?
Bir ihtimal acaba bir yeri ağrıyor o yüzden mi bu kadar hırçın diyorum, bundan ola bilir mi?