Arkadaşlar bir kaç aydır kulağımda tıkanıklılık vardı doktora gittim bana damla verdi akmaya başladı ama bu kez daha da duyamaz hala geldim devamlı akıyor çünkü ve 4-5 gündür kötü kokulu yeni anladım kulağımdan geldiğini yarın doktora gitcem netten baktım kolastotam olabilir diyor ilaç tedavisi yada ameliyat diyor ilaç tedavisinde memeden kesme oluyor mu ki ilaçta da antibiyotik falan oluyormuş antibiyotik kullanıp emziren oldu mu