Bendeanneoldum Cansubarin doğdundan beri sma kullanıyorum ek takviye olarak şuan 1.5 aylığız bi sorun yaşamadık
laisa Cansubarin yo benimki baya yiyor meme artı mama şeklinde gidiyoruz mememde uyuyor mama da veriyorum yani gayet iyiyiz
Yasemin3458 Sma mama bende var açılmamış Paket kullanmıyorum alan olursa yazsın. Bir yaş üzeri mama . 400gram
tulihisom Cansubarin benim ikizlerim üç aylık dogduklarından beri sma kullanıyorum hiç sıkıntı yasamadım . Tabi mama degistirmemek en iyisi basta hangı mamaya alıstıysa ve sorun yoksa o mamayla devam edilmeli
gulcan_cem_gulce Cansubarin 4 aydan beri 4-5 saatte bir 180-210 arası içiyor bebeğim. Her bebeğe göre değişir günde ortalama 5 defaya denk geliyor ama cc olarak daha fazla tabi.
Deletedmom302 Cansubarin peki mamadan sonra bebeğe su veriyor musunuz, vermek lazım mı acaba, veriyorsanız da ne kadar veriyorsunuz 🤔