Dbeyza8 Kızım 2 ay 21 günlük kusma, iştahsızlık ve ishal oldu idrarı ve ishali kokuluydu doktora götürdüm kaka tahlilinde bir şey çıkmadı ama idrarında bakteri üremesi olmuş enfeksiyon var dedi antibiyotik verdi 1 ay sonra tekrar götürmemi böbreklerinden ultrason çektirmemi istedi ilk doz rota virüs aşısını da yaptırmıştım ikincisini henüz olmadı birde bağırsak düzenleyici vermişti şuan ishalimiz geçti ama antibiyotiği kaç gün kullanacağımı söylemedi 1 ay sonra götüreceğim o yüzden bilmiyorum antibiyotiği ne zamana kadar kullanmalıyım?
yumurtam Dbeyza8 çok geçmiş olsun, önemli bir konu ve bunu en sağlıklı şekilde antibiyotiği başlayan doktorunuz söyler, değişir çünkü tanıya, derecesine ve ilacına göre. Emiyorsa sık sık emzirmeye çalışın. Acil şifalar
Dbeyza8 yumurtam Yarın aile hekimine sorayım diyordum en iyisi hastaneyi arayıp doktorla konuşmam daha iyi olucak o zaman teşekkür ederim
Jelibonsmom Merhaba 🌞 çok geçmiş olsun, bize 2 hafta kullanın sonra tekrar tahlil yaptıralım dedi, 2 hafta kullandık geçti. Siz doktorunuza sorun tabi ki. Bir de probiyotik kullanın mutlaka, antibiyotik ishal yapıyor çünkü
Dbeyza8 Jelibonsmom Çok teşekkür ederim. Siz hangi probiyotiği kullandınız acaba bebeğiniz kaç aylık?
Jelibonsmom Dbeyza8 ne demek 💐 bebeğim şu an 8 aylık, fakat 4-5 aylıkken enfeksiyon geçirdi, biz biogaia kullandık, halen kullanıyoruz 🙏🏻🌞 şifa bulsun kuzunuz 🙏🏻