1 aylık bebeğim var mama + meme şeklinde veriyorum çoğunlukla mama veriyorum çünkü çocuğum 1 saat bile emse doymuyor gibi sonrasında aranıyor tutamadığında ağlıyor veya bırakıyor sonrasında ağlayıp aranmaya başlıyor hiç emmemis gibi sütüm mü az acaba bunu yaşayan oldu mu gün içinde pek birşey yiyip içemiyorum çocuktan da