Ayl4tr Arkadaşlar kızım 4 aylık oldu inanılmaz gaz sancısı var 3 ay da gaz damlasını bıraktık 20 gün rahattı çocuğum ama tekrar başladı ne yapmam lazım başına gelen var mı?
tiredmom_ Ayl4tr Evet bazı kan damlaları gaza sebep oluyormuş Kullandığınız bir damla varsa bir süre bırakmayı deneyin isterseniz bir kontrol edin Bakalım ondan Kaynaklı mı
Alpppk YouTube Saraçoğlu paylaşımı var canım gazlı bebekleri kimyon çayı içerir oiyor izle dene istersen,