peri_masali Arkadaşlar iyi akşamlar. Doğalgaz sobasına her yıl bakım yapilması gerekiyormus sanırım bilginiz var mı ? 5 senedir doğalgaz sobası olan evde oturuyoruz hiç yaptırmadık
Tatlican peri_masali kombi petek bakiminida heryildiyorlar ama heryil yaptirmiyoruz ama bakim yapildiginda cok daha guzel ısıtıyor petekler
peri_masali Tatlican teşekkür ederim petekte var evde onları daha açmadık soba olduğu için bakimda yaptırmadık tavsiyenizi dikkate alacağım. Soba içinde bakım yapılıyor diye duydum sormak istedim