Oturananne Arkadaşlar bebişim doğduğundan beri el ve ayakları soğuk ve nemli emzirince de alında terleme oluyor ama morarması falan yok bilgisi olan var mı açıkçası bu durum beni korkutuyor gece uyurkende belinde terleme oluyor çok kalın giydirmiyorum aslında
Oturananne LilyaBn alnı emerken terliyor ama eli ve ayakları emmedende nemli ve soğuk kansızlık varmış soğukluğu ondandır da terlemesi korkutuyor beni
LilyaBn Oturananne terlemesi niçin korkutuyor? Olabilir aslında bebekler genelde serin serin uyumayı severler . Emerkende bize göre kolay ama o oldukca enerji sarfediyorlar. Merak etmeyin bir durum değildir. emzirirken üzerini hafif soyun çorabını çıkartın. Evde derece bulundurın evin derecesine göre giydirmeye dilkat edin☺️
124dorukcum124 Benim oğlum da 4 aylık aynı şekilde oluyor beli hariç terlemesi dediğiniz gibi doktorumuz normal dedi
Oturananne LilyaBn birkac defa söyledim doktorlara çocuk doktoruna götürün kalbe falan bakılsın dendi çocuk doktoruna söylediğimizde kardiyologa falan yönlendirmedi bilemedim yani
Asmiinn Bende bekliyorum burda aynisi bizde de var 7 aylık ve hep vardı test yaptık karaciger enzimleri yüksek çıktı ondan olabilir dedi doktor takıl edilecek
Oturananne Asmiinn aslında bizde geçen test yaptık karaciğer enzimleri bizdede yüksek çıktı ayın 14 nde tekrar götürecez takip edilecek inşallah düşmüştür eğer etkiliyorsa olabilir