Merhaba anneler. Oğlum 19 günlük ve her emzirmeden 5 dakika sonra kusuyor. Bazen hem ağızdan hem burundan geliyor süt kusarken. Bazense sadece ağızdan kusuyor. Mama versemde, sütümü sağıp versemde veya emzirsemde aynı şeyi yaşıyorum. Hemde her defasında.. İlk başlarda böyle değildi fakat 4 gündür sürekli olarak aynı şeyi yaşıyoruz. Fazlasını kusuyor diyemem çünkü 5 dakika bile sürmüyor emzirme süremiz. 2-3 saatte bir emziriyorum. Her emzirmeden sonra gazını almaya önem gösteriyorum kusmasın diye. Reflüsü var desem; dik bir pozisyonda emziriyorum ve emzirme sonrası dik tutuyorum hırpalamadan. Hala anlayamıyorum neden kustuğunu.. İlk bebeğim ve tecrübesizim, endişeleniyorum bebeğim için aç kalmasını istemiyorum, ya da herhangi bir sağlık sorunu vardır diye korkuyorum. Sizce hastaneye götürmeli miyim? Tecrübeli annelerden öneriler bekliyorum 😞