2cocuk doğurdum güya eskiler büyükler doğum yapinca adet agrisi olmaz geçer derler nerdeee.. oğlum 10aylik geçen hafta ilk defa adet oldum yine ağrılar oldu,olmadan önce hep gaz olur bagirsaklarim da sanki hava gürler gibi sürekli ses, olurum kasıklarım belim agrir üstüne bide ishal.. tam katmanli adet döngüsü benimki.. mide bulantısı kusma ve migreni tutanlar da oluyormuş ben kendi halime şükredeyim en iyisi. Bulantı kusmayi da bu doğumda ebe hanım söyledi ,kasılmalar geldikçe mide bulantın kusma olabilir diye ,yok dedim ,adet donemindeki gibi varsay ağrı geldikce bulanti da şiddetlenir diye,döngü hormonlar herşeyi etkiliyormus.. kadın olmak zor ve canim kadinlar 💕💕💕