guldennnn Graco Travelite baston bebek arabası mı, Joie nitro xl baston bebek arabası mı? İkisinin de fiyatı aynı. Kullananlar öneride bulunur musunuz kararsız kaldım🥰
UmutsuzPolyanna guldennnn bende joie brisk lx baston kullanıyorum joie arabalar güzel gidiyor ya 🤣 (daha önce kağnı gibi travel araba kullandığımdan galiba)
guldennnn UmutsuzPolyanna ay bende de bi tane kağnı travel var bıktım ondan. O yüzden bastona geçicem 😂 joie kibar duruyor bakalım alırsam memnun kalırım inşallah🥲 teşekkürler bu arada🌹