Zeyzeyim Buketsavas sma ben kullandım günde 1 kere yapıyordu kakasını ama bebekten bebeğe değişiyor o ya çok sinir bozucu ama 😆
Tugbanur Buketsavas 12 günlük olduk bugün hipp organik kullanıyorum bi sorun yaşamadım. Aptamil çok gaz yapıyor diye duymuştum.
Cansubarin Buketsavas aptamil 1 numara bulamıyorum resmen herkes aptamil kullanıyor sanki pahalı olmasını da geçtim bide sma da günde 5 kere yemeli yazıyor 5 kereden fazla verince dokunuyor mu acaba
Tugbanur Buketsavas ne kadarlık bebeğiniz. Inşallah biz aynı sorunu yaşamayız. Inşallah siz de tez vakitte şifa bulursunuz
Mustafa24_ Kızlar her mama kabız yapar yapmaz dıye bısey yok cunku bebeklerımız anne sutu almıyo bagırsakları calısana kadar tamamnen kabızlık olur kabızlık sorununu zeytınyagı ıle cozum bulabılırsınız cok ıyı gelıyo bana bunları cocuk doktorumuz dedı
Mustafa24_ Tugbanur 2 aylık her mama verdıgınızde 1 cay kasıgı zeytınyagı katın cok ıyı gelıyo benı bebegımde oyleydı doktorumuz ışac yerıne zeytınyagı karıstır dedı tavsıyesı. İşe yaradı cocugum 2 gun ıcınde rahatladı