Gune__888 hayır canım niye kötü bi anne olun, ben 3aylikken ara ara baktiriuodum yoksa mumkunati yok ne yemek ne banyo ne temizlik. Asla durmuyorlar hiç göstermeyen annelere dicek biseyim yok tabiki ama ben sakıncalı bulmuyorum tv dende öğreniyorlar. Oğlum Rafadan tayfayı, hazine takipçileri, ege ile gaga yi çok iyi bilir. Beraber izleriz ben bile o çizgi filmlerden çok şey öğreniyorum. Aaa oğlum bak bunun adı neymiş, mert ne yapmış, akın agliuomus vs vs gb konusuyorum onunla. Kendinizi asla suclamayin