1 hafta sonra doğum yapalı 3 ay olacak ara ara azalıp artsa da hâlâ kanama devam ediyor. Şehir dışında olduğum için doktoruma mesaj attım normal dedi ama birkaç gündür iç sızı, baskı gibi tarif edemediğim bir şey başladı. Şimdi burada bir doktora gitmek istiyorum ama vajinal muayene yapar mı ya 🤦🏻♀️