Hanımlar önümüzdeki kış için ne tercih ettiniz. Ben kışın çok üşürüm kızımında üşğmesinş istemiyorum hangi marka model kullanışlı olur ki… Ben daha çok bedenine de karar veremedim burda kış nisana kadar sürüyor kızım 4 aylık 3-6 ay yada 6-9 ay bilemedim ya da mecbur 2 bedeni de mi alsam😱