Ben sizi o kadar iyi anlıyorummm kiiii! Ben çıldırmıştım geceleri uyuyamadım saatlerce saçma sapan internette yazılar okudum videolar izledim en sonunda ağlayınca eşim doktora götürelim dedi videosunu çekmiştim benimki 7-8aylıktı dr şuan kontrol edilmesi mümkün değil 2yaşında bakılıyor sorun var mı diye ama istersen bir çocuk pedogıg ile görüş demişti o gün randevu aldım ama dr un işi çıktı ve ertelemişlerdi sonra ben biraz sakin olmak için düşünmemeye çalıştım o hareketi yaptığında engellemeye çalışıyordum engellemedim ve dikkatini dağıttım hemen farklı şeyler gösterip farklı hareketler yaptım. Gönlünü ferah tut eğer göz takibi varsa ve gülüyorsa sana göz kontağı varsa biri konuşurken başkası sesleniyorsa ona dönüyorsa çamaşır makinasına çok ilgili değilse uzaklara dalıp boş bakmıyorsa gecicidir bunlar var ise dr a danışmanı tavsiye ederim naçizane ♥️ sevgiyle kal