Kızlar bebeğim 3 ay 20 günlük öksürük burun tıkanıklığı ateş sonucu doktora tekrar gittik ciğerine inmiş antibiyotik iğne verdi 3 tane , hava ve balgam sökücü şurup verdi . Zatürre başlangıcı dedi çok kötü oldum o kadar ağladım ki bugün kendimi anca toparlayabildim bebeğime iyi bakmam gerekiyor . Önerileriniz var mı ? İlerler diye cok korkuyorum