TheBaby Duru91 Aynısı bende vardı bizde hiç kullanmadık. Çok güzel kaliteli bir ürün valla. Ben birine hediye ettim. Ama gönül rahatlığıyla alabilir alacak olanlar
Duru91 alonee bel fıtığım vardı ondan sanırım çocuk taşıyınca zorlandım baya . Çok iyi olurdu kullanabilsem evde iş yaparken falan iyi olur diye düşünmüştüm ama kullanamadım
Sessiz_oyuncu alonee bndedr var aynısından ilk kızımda kullandm ikincisi sevmedi. 3 ay 4 yaşa kdar kullanılıyor diye bliyorm