Bugün öğlen alt azı dişime dolgu yapıldı dolguya başlandığında hassasiyetim olduğu için 2. Kez anestezi iğnesi yapıldı ama o iğne yapılırken canım çok yandı sanki yanlış yere yapılmış hissi oldu uyuşukluk geçti ama hala çenem çok ağrıyor ağzımı açamıyorum ağrıdan normalmi😞