Merhabalar kızım 22 aylık olacak yakında önceden kahvaltı yumurta hersey yediriyordum ve emiyor da ama artık hiç bişey yediremiyorum meme olmazsa neredeyse aç kalacak ve bütün vitamin degerleride yerınde bi kase corbayı içirmek için canım çıkıyor sizler nasıl alıştırdınız lütfen fikir verin