Asel_05 canım bn mastit oldum iki defa acile gittim agrıdan serum verdiler 1 ay cektim çok şükür yeni yeni düzeldi bebeğim 2 aylık ilk zamanlar memeyi tam bosaltamıyordu şimdi boşaltıyor , sıcak duş bana iyi geldi bide gümüş kapak kullanıyorum ucu çamaşıra degdıgınde hala canım yanıyor ama kapaklar sayesinde agrı ve yaralar düzeldi , ilk zamanlar bebegım emerken kanardı uçlarım ağlayarak emzirirdim kapaklar hayatımı kurtardı