elifcindoruk Merhaba. Bebeğinize kaçıncı ayda demir takviyesi verdiniz? Kullandığınız takviye isimleri neler? Şimdiden teşekkürler😊
gizem19_ elifcindoruk 4. Ayda başladık canım ilk sidefer aldım ama onu 1 ay içinde bitirmen gerekiyor sonra çöp oluyor 7 damla veriyordum bitmedi yarısı kadı çöp oldu o yüzden oceana döndüm 🙂
NurY elifcindoruk Biz sağlık ocağının verdiğini kullanmadik sidefer kullandık temiz içerikli memnunduk
Ysgl26 Ayda başladık şuan 4 buçuk aylık. Ocean kullanıyoruz ama kaka yapmamaya başkadı 3-4 günde bir yapıyor. Doktorumuz 6. Ayda devam edelim çok ta önemşi değil şuan şart değil dedi