birmelekannesi0 aynı durumdayız. 5 aylıkken 100 gram almıştı mamaya geçtik, mamaya alışınca beni istememeye başladı. Uzun bir şekilde ancak gece emiyor gündüzleri 5 10 dakika. Sağım yapıyorum bazen 60 bazen 90 cc çıkıyor. Her emzirmeden sonra 120 cc mama veriyorum. Lansinoh elektrikli var biberonum da lansinoh ama yine de meme reddi yaşıyorum yani. Ama memeden uzaklaştıysa geri döndürmek için hiç biberon verilmemesi gerekiyor. 1 hafta denedim kaşıkla çok ama çok zor oldu her yere döktük mamayı. İlk zamanlar çok kafaya takıp üzülüyordum ama elimden birşey gelmiyor emdiği kadar emiyor sonrasında mama veriyorum. Sağım yapabildiğim kadar yapıyorum, evet sadece emse anne sütü alsa çok daha güzel ama önemli olan karnının doyması diye düşüyorum artık