Sumeyyee izletmeyin. Şöyle bir anımı paylaşayım.
Havalimanında bagajı vermek için sıraya girdim. Arkamda da bi anne ve bebeği var. Kızım o zaman 13 aylık falan ve gayet aktif etrafa bakıyor konuşuyor bir şeyler söylüyor. Kadın sordu bana bebeğiniz kaç aylık dedim 13 sizin ki diye sordum.22 aylık dedi. Ama ne anne diyor ne baba kim bir kelimesi yok aktif değil . Siz tv tablet veriyor musunuz dedi hayır dedim . Bizim ki çok izliyor ondan galiba dedi.
Bebeğinizin beyni boş bir cd düşünün. O yüzden saçma sapan çizgi filmlerle doldurmayın. Ben bugün hiç yemek yemedim. 15 aylık diş çıkartıyor sürekli ağlıyor bacaklarında dolaşıyor. Sadece ona yemek yaptım 1 kere oturduğumu hatırlamıyorum üstelik yarım saat uyudu. Yemeğini yedirdim sürekli oynadım iletişim haline geçtim dışarı çıktık eve de yemek yapmadım. Benim için bebeğim ve gelişimi önemli. Kucağınızda alın öyle yemek yiyin öyle yemek yapın