Benim bebeğimde böyleydi şuan 6 aylık olduk 1 ay emdi daha sonra hiç emmedi sütümde kesilmişti. Mamaya başladık. Son 1 haftadır hastaydı sürekli emmek istediğini farkettim ve çok şükür tekrar emmeye başladı bende istedikçe veriyorum. Ve emdikçe az da olsa sütüm geliyor ama tabi sadece tek ğöğsümü emiyor. İnşaAllah seninki de geri tutar. Şuan tam meme reddi dönemi doktor öyle demişti bana