Merhabalar. 6.ayımızı doldurduk ek gıdaya geçicez ama ben hala mama sandalyesine karar veremedim. Düz basit beyaz mama sandalyesini önerenler çok ama ikeanınkinin 600 tl gibi bir fiyatı var ve bana pahalı geldi. Ebebekte benzeri 200 tl onu alıcaktım ama mağazada gördüm gözüme çok küçük geldi diğerlerinin yanında ikeanın antilop mama sandalyesini canlı görmedim ama tip olarak ebebektekiyle çok benzer. Çevremdekiler diğer büyüklere hiç gerek yok diyorlar bir de bu sonradan ayrılıp aktivite masası olanlar var ama onların da yorumlarına baktım çok kalitesiz hemen kırılacak gibi felan diyorlar. Yani kafam çok karıştı tecrübesi olanlar yardim edebilir mi lütfen?🌸