anayimbennana Kızlar 40ımız ayın18inde çıkıyor bu hafta pazar günü saçımı boyatmak istiyorum artık aşırı aşırı bunaldım annem de diyor Ki tutmaz boya daha kan geldiği için ama damla damla geliyor gün içinde bazen hiç gelmiyor sizce doğru mu 😂