Bebeğim 4 aylık oldu zaten sütüm hiç bi zaman yeterli değildi emzirdikten sonra mama veriyorum. Yaklaşık 1 aydır meme istememeye başladı bende biraz aç bırakıp veriyodum sonra bu sadece geceye düştü ve şuan hiç yok. Sütüm de bir iki damla geliyor sadece 45 dakika sağdım ve 15 ml geldi. Memeye tekrar alıştırıp sütümü artırabilir miyim acaba . Ya da bu süreç için kendimi de oğlumu da yıpratmamalı mıyım bilmiyorum. Sadece sütüm yetmediği için ve beni bu kadar erken bıraktığı için üzgünüm.