Kızlar oğlum 3 yaşında uzun zamandır bi iştahsızlık var . Bi türlü aşamadık bu durumu . Polivit veya nutrigen şurup önerileri geldi . Aranızda kullanıp faydasını gören var mı ? Bu iki şurup dışında iştahını güzel açtı toparladı dediğiniz diğer tavsiyelere de açığım 🥺😑