Teda Hıc uyumuyor sürekli huzursuz uyusa yarım saat maxımum sürekli meme istemesi gibi gibi. Bu bir atak mıdır yoksa gaz problemlerımı yasayan çözüm bulan neler yasadınız
Freedyaq Teda aynı şeylerden geçtik inanın çok zor.Biogaia ve sub simplex kullandık beraber gaza etkisi oldu biraz
mervestark Teda atak sanırım çünkü 1 haftadır kızım aynı şekilde onun öncesinde hiç ağlamazdı bile şimdi sürekli mız mız durduk yere ağlıyor hiç sebep yokken 40 günlük. Öyle yada böyle büyüyecek sonuçta :)