Merhaba anneler 28 aylık oğlum bugün çiş diye tuvalete girmek istedi ve yaptı çişini. 1 saat sonra yine götürdüm yine yaptı. Tekrar bir bez talebi olmadı. Uzmanlar kesiyor iseniz birlikte kesin gece ve gündüz diyorlar o yüzden bu gece bez bağlamadan yatırıp gece 1,5 - 2 saat sonra çile kaldıracağım. Ve sabaha karşı kaldıracağım. Bu arada çişini alaturka tuvalete yaptı, ben gece kendi klozetine kaldırsam sorun olur mu? Yoksa gene alaturka tuvalete mi götüreyim?
Ek olarak kaka yaparken saklanırdı, yaptığında bezini getirmezdi ama. Bilgili ve tecrübeli anneler bana yardımcı olup tecrübelerinizi paylaşır mısınız?