gamsse0
gamsse0 ben ilk iki hafta götürmedim doktora serum fizyolojik ile açtım ama bi türlü geçmedi geçen hafta perşembe doktora götürdüm test falan yaptılar akciğer filmi çektiler ciğer filminde bişe çıkmadı çok şükür ama hava verdiler eve nebulizatör aldım hava makinesi ile verilecek ventolin , cortair ve izotonik su yazdı doktor bide klamer diye bir antibiyotik. Burnunda sümük olması daha sıkıntılı sürekli temizleyin dedi doktor o nedenle serumla açıyorum sürekli ilk etapta antibiyotiği kullanmak istemedim ama sadece hava ile de çözemeyince bugün çaresiz antibiyotiğe de başladım 🤷🏻♀️ Bence doktora götür sıkıntılı bir virüs varmış RSV diye o bizde negatif çıktığı için eve yolladı eğer pozitif olsaydı hastanede onların kontrolünde hava vs verilmesi lazımmış yatış veriyorlar yani ihmal etme