Ceylinadam5 Kızlar bebegım normalfe kolık hep aglıyo gunduz uyuyunca bır saat anca uyuyor bugun 10 da kalktı ama yarım saat anca uyanık durdu kucagıma alıyom oynuyom emzırıyo emıyo ama uyanmıyo hastamı acaba bısey varmıdır 2 aylık bebegım
gamsse0 Ceylinadam5 Canım benim kızımda 3 aylık oldu 2. Ayında hasta gibi olmuştu halsiz gibiydi doktora götürdüm yemesi nasıl hasta olduğunda eskisi gibi emmez demişti bana emmesi hala aynı mı iştahsız gibi mi ama bence imkanın varsa bi acile götür