Anne12345 Gamze_Doruk evimin ısısı 22 dereceyi asmiyor. Hatta yattığı oda da kalorifer bile açık değil orasi 20 ye kadar düşüyor. Uzun kollu badi üstüne kadife tulum giydiriyorum genelde. Yeni uyandiginda yelek giydiriyorum. Doktorumuz ensesine bak soğuksa üşümüştür derdi. Oglumuda çok sakinmadim buz gibi havada bile dışarı cikartirdım. 2 yaşına kadar hiç hastalanmadi sonra sosyalleşmeye başlayınca başladı hastalıklar. Şimdi kızım 4 aylık onada aynı şekilde devam 😀
Hil38 Minik-1 benim de bebeğim 45 günlük doktora sorduk 22-23 derecenin ideal olduğunu sıcaklığın çocuğu hasta edeceğini söyledi. Tek kat tulum giydiriyorum fazladan ayağına çorap giydiriyorum yeterli oluyor. Üşüyüp üşümediğini göğüs ve sırttan anlayabilirsiniz.
Hil38 Gamze_Doruk 22-23 derecenin ideal olduğunu söyledi doktorumuz. Zıbın üstüne tek kat tulum ya da alt üst takımlardan giydiriyorum ayağına fazladan bir çorap yeterli oluyor. Göğsü ve sırtı sıcaksa üşümüyodur zaten
Miniz Gamze_Doruk Kırkımız yeni çıktı. Evin ısısını 21-22 dereceyi aşmadı yenidoğandan beri üstünü kat kat giydirmem. Ensesini ve göğsünü kontrol ediyorum sıcaklık için. Doktorumuz soğuk değil sıcak ve ter hasta eder demişti. Öyle devam ediyoruz. Ben ne giyersem sadece bir kat fazlasını giydiriyorum.
Hilal-95 Deletedmom_71 bizde böyleyiz takım üzerine yelek 11 ay 22 günlük emeklediği için terlıyor cıkrıyorm evim 22 derece
Deletedmom_71 Hilal-95 ben böyle üşümediğini düşünüyorum çünkü gayet iyi giyiyorlar bence 22 dereceye göre. Hatta yenice uzun kollu zibina geçtim ben artik havalar daha da soğuyacak diye
mamanveutdormir Gamze_Doruk 23-25 arası değişiyor. kilotlu çorap + pijama /tayt / pantolon askılı zıbın+ uzun kollu body. body inceyse eğer bi tane yelek giydiriyorum içi kışlık gibiyse bişey giydirmiyorum ekstra
Hilal-95 Deletedmom_71 Bencede üşümüyordur gece nasıl yatırıyorsunuz ya ben uylu tulumu ama üzerini gene örtüyorum
Deletedmom_71 Hilal-95 gece bizimle uyuyor o yüzden yorgan örtüyorum kıyafetleri aynı duruyor canim. Sen uyku tulumunu kac tog aldin
luluuu Gamze_Doruk oğlum doğduğundan beri 22-24 derece arası oluyor. Bir tane pijama takımı ile duruyor. Gece de uyku tulumu ile yatırıyorum çorapsız. Pekte hastalanmadi bu zamana kadar.
Hilal-95 Deletedmom_71 bana hediye geldi öyle cok kalıteli değil ama 1.5 yada 2 alacağım ben suan kullandığım öle termal bsy değil oyuzden üzerini örtüyorum
Deletedmom_71 Hilal-95 2 alırsan yinede ince biseu de olsa ortebilirsin sanki üstünü kar yağdığında felan
Zeyneppp23 Gamze_Doruk ideal sicaklik 22 23 olmasi lazım diye biliyorum 1 aydır petek yakıyorum evim hep bu derecelerde ve bebeğim üşümüyor alt üst takım içine kolsuz zıbın ayağına patik giydiriyorum bir tık soğuk olduğu hissedersem üzerine ince yelek ve altına külotlu çorap giydiriyorum
Hilal-95 Deletedmom_71 evet bende öyle düşündüm yanımda yatmıyor çnkü odası ayrı geceleri gidiyorum ama nekdarsa olsa dönüyor durmadan acıyor üzerini inşallah hastalıksız atlatırız kışı hepimiz🙏🏻
VenusAA Gündüz 23-24 derece. İçine askılı zıbınla, pijama takımı+penye yelek. Gece 21.5-22 arası. Kalın olmayan pijama takımı+1.5 tog uyku tulumu (Bazen üstüne müslin battaniye veya ince penye battaniye örtüyorum). Bebiş 4 aylık.
Tatlican Gamze_Doruk oyy biz o evde ölurüz 😄🙈Bizim şuan 22 derece tek sivetle duruyor hatta bazen anne atletle durucam diyor .cok soguklarda evin derecesi 20 en fazla 21 oluyor