Kızlar kizim 3 Ay 6 gunluk sürekli kucak istiyor yatağa bıraktığımız an çığlık kıyamet ağlıyor birsey yapmışız gibi. Yani öyle değişik şekillerde uyutmaya çalışıyoruz ki anlatamam. Hiç böyle değildi biraz öncede uyandı oyle bi agliyo ki memeyede gelmedi. Yüzü dışa dönük şekilde ayakta sallanarak uyuttum tekrar yaşayanlar var mi bu durumları. Bi yeri mi agriyo birseyi mi var diye korkuyorum oyle ağladıkça.