Ebraryzgll Bebeğim 1. Ayından sonra 7 ila 11 arası her gün aralıksız 4 saat huysuzlanıyor ve bunun çaresini hiç bir şekil bulamadım şuan 3 aylığız ve 2 aydır her günümüz böyle geçiyor sebebini bilen anneler yardımcı olabilir mi?